Friday 23 May 2014

PRE-GRADUATION DINNER

Assalamualaikum......

Lepas selongkar gambar dekat laptop nie tengok ada folder pre-grad dinner yang aku pg dengan budak kelas and untuk pelajar tahun akhir dekat UiTM nie. So, teringat lah suasana nak membeli baju, kasut, tudung and whatsoever. aku rasa nak menangis je mengeluarkan duit untuk beli barang dinner tue. bukan nya pakai pun. habis duit den,kalau kat makanan pun takpa gak. nie time dinner tue pun makan sikit je walaupun sodap. mana cukup satu pinggan sederhana filet ayam menampung 10 orang untuk satu meja. kalau aku tak cukup nie. nasi tak juga datang,weh,mls aku nak dengan lagi kot. disebabkan nie first time aku dan kawan kawan yang lain ikut dinner (kesian tak dgr,kesian kan) bab kalau dinner fakulti memang kami tak ikut pun .(sombong bebeno bunyi).

But, i will cherish all the moments that have been made together, susah senang kita tolong each other and thats why lah aku sayang korang sesangat. ( aku jarang nak cakap sayang sesangat nie bab hati aku nie keras macam batu, hahahhaha). so, kita usha sikit lah gambar gambar time dinner nie ek.

pre-grad dinner uitm sarawak

gegurls and geguys utk AM1105D

mcm ken ckp : gorgeous lady

here we go again

gorgeous rara

ANC student : tahniah rara

gorgeous susan

the world is ours

si panjang and rara

si panjang and didie

si panjang and faezzia

gotcha ted,,hahaha. from left : wadi,didie and me

from left: atie, me and angel

si panjang and angel

us
geng keras. hahaha from left: syl,hudson,ted and amat
the gorgeous one
panjang and me

the T.O.P in our class. asyik mengaku t.o.p je ko Mazlan. hahah

its just only us

panjang and the ladies of GROUP 5D

angel

paejia

the guys in our class
okay,thats all. its just our photos only. sebenarnya masih banyak lagi tp malas lah nak upload. line tak berapa nak convincing sesangat. owh. time dinner nie kat BORNEO CONVENTION CENTRE. nice place. mmg grand gila. hahaha. but, masa dengan kengkawan tue lah paling best. especially dengan gegurls n some of the geguys. hahahaha. ok chow. au revoir,sayonara,adios. :)

1 comment:

  1. How to Earn $2,500 every month without Investment through part time jobs?
    You can earn $2,500 the very first month from data entry jobs on internet. This is an easy work from home form filling job. Work less than 1 hr daily. No investment. Open for anyone, worldwide. Please visit the website http://www.earnparttimejobs.com/index.php?id=5248927

    ReplyDelete