Tuesday 20 May 2014

KEK LAPIS EVERGREEN

Assalamualaikum..

Hah! lepas dh mengamuk sekejap malam td dengan post aku yang ntah apa apa tue. aku teringin plak nak membuat kek lapis evergreen nie. kek nie msti ada setiap hari raya tau bab my fav lah. aku suka makan kek nie bab dia ada rasa kelapa sikit, and rasa dia agak berlemak. tue lah yang aku suka. aku malas lah nak kedok blog org cari resepi (sombong nye bunyi,tp aku nie lah suka cr resepi kat blog org lain). hahaha! takdalah, nie resepi mak aku punya so aku ambik je lah. ahh. nanti aku post lah resepi dia, and cara pembuatan kek tue. insyaallah.

*tak lama lagi gawai doe. so buat kengkawan aku terutamanya angel , faezia, kenneth, ted, rex, hudson, wyna, emily, syl and yang lain lain tue aku ucapkan  SELAMAT HARI GAWAI. "GAYU-GURU, GERAI-NYAMAI". haha. pandai kau cakap iban nie,mmg aku pandai pun sebab aku hidup dgn berbilang bangsa dan kaum kat sarawak nie. hahahahahah.

// ok nanti aku post resepi tue. tunggu ye //

No comments:

Post a Comment