Friday 9 May 2014

that's the end

Assalamualaikum.

Pukul 8.30 pagi bangun tido and tengok adik senyum senyum je muka dia. hati tak keruan dari malam tadi sebab result belum jugak keluar. then,bukak laptop, tekan google chrome, lepas tue aku pi lah taip dekat tab tue then pg masuk yahoo mail. log in and still jugakkkkk benda alah tue belum masuk. dengan sabar nye aku menunggu sampai pukul 9 sharp,tak lah sharp sangat,tumpul sikit je. ahhh! berdebar debar hati gue. gua beri je gua punya user name and password and terus buka examination result. aku pi scroll and tengok semua lulus walaupun tak mencapai target yang aku nak. at least lulus and ada simbol TM(COMPLETE). Lega sesangat sebab aku grad on time walaupun ada jugak lah terkandas sem 3 dulu disebabkan subjek eco. tp aku bangkit untuk membuktikan aku boleh grad on time tanpa ada repeat any paper for the next 2 sem. and now im so happy. gila aku tak happy, penat lelah,sakit kepala, berjauhan dari family, kadang makan pun tak tentu, duit takda dlm poket and semua lah. Tapi aku macam dh lali dengan semua tue sebab niat di hati nak bantu mak apak and scroll tue untuk mak apak serta adik adik aku yg lain.

so therefore aku ingat kalau dpat degree nanti aku bersyukur sangat and kalau ada kerja mungkin aku akn kerja dulu atau entah. aku just merancang je tp itu semua ALLAH yang akan tentukan. :D

sekian.

No comments:

Post a Comment